Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулировка окачване?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Няма реглаж на страничен наклон! Сменяш това което е разбито и се оправя наклона. От долните и горните носачи може да е, също и от кормилните накрайници.

    Стабилизиращата щанга няма как да ти даде отклонение. Нито биалетката нито тампоните. Ако искаш можеш да откачиш цялата щанга и да я изхвърлиш и да караш без нея. Наклона няма да се промени. Нейното предназначение е да разпределя усилието в завой от едното колело към другото за да не се накланя автомобила прекалено много и да държи стабилно в завоя..

    Реглажа иначе става на стенд и се регулира от външните кормилни накрайници.

    При колегата Дери най-вероятно има разбити кормилни накрайници и за товаму яде гумите от вътре. Но това тук няма как да се каже. Трябва да се провери от специалист. Там където празвят реглаж на преден и заден мост могат да провеят кое е разбито и да му кажат.

    Не се хващайте за тая разпънка сега. Едва ли са ти се разкрачили ботушите. На ГТА със същото купе не слагат фабрично таква така, че не вярвам.

    Иди да стенд там ще си покаже какъв е наклона и на къде. Според мен единственото което ще покаже е, че предницата ти е прекалено отворена (разстоянието м/у предната част на колелата е по-голямо от задната и е над допустимото). На 156 предницата се прави средно на 2,50 мм. отворена (или каквато настройка искаш ти самия. може за по-спортно каране например). Ако е да речем 4 мм. и повече тогава гумите се износват от вътрешната страна.

    EDIT: По принцип фабрично колата има лека отрицателна сходимост (горната част на колелата е по свита от долната).
    Така само че не знаеш дали колата не е влизала в голяма дупка или дали не е била подпирана отпред ако това което описах горе не се е случвало значи просто трябва да се подмянят износените части по окачването а ако не стане пак отива работата на рапънка.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
      Така само че не знаеш дали колата не е влизала в голяма дупка или дали не е била подпирана отпред ако това което описах горе не се е случвало значи просто трябва да се подмянят износените части по окачването а ако не стане пак отива работата на рапънка.
      Разпънката е хубаво нещо
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Няма реглаж на страничен наклон! Сменяш това което е разбито и се оправя наклона. От долните и горните носачи може да е, също и от кормилните накрайници.

        Стабилизиращата щанга няма как да ти даде отклонение. Нито биалетката нито тампоните. Ако искаш можеш да откачиш цялата щанга и да я изхвърлиш и да караш без нея. Наклона няма да се промени. Нейното предназначение е да разпределя усилието в завой от едното колело към другото за да не се накланя автомобила прекалено много и да държи стабилно в завоя..

        Реглажа иначе става на стенд и се регулира от външните кормилни накрайници.

        При колегата Дери най-вероятно има разбити кормилни накрайници и за товаму яде гумите от вътре. Но това тук няма как да се каже. Трябва да се провери от специалист. Там където празвят реглаж на преден и заден мост могат да провеят кое е разбито и да му кажат.

        Не се хващайте за тая разпънка сега. Едва ли са ти се разкрачили ботушите. На ГТА със същото купе не слагат фабрично таква така, че не вярвам.

        Иди да стенд там ще си покаже какъв е наклона и на къде. Според мен единственото което ще покаже е, че предницата ти е прекалено отворена (разстоянието м/у предната част на колелата е по-голямо от задната и е над допустимото). На 156 предницата се прави средно на 2,50 мм. отворена (или каквато настройка искаш ти самия. може за по-спортно каране например). Ако е да речем 4 мм. и повече тогава гумите се износват от вътрешната страна.

        EDIT: По принцип фабрично колата има лека отрицателна сходимост (горната част на колелата е по свита от долната).

        Браво евала ти правя това ти е първия пост без забележка
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
          Така само че не знаеш дали колата не е влизала в голяма дупка или дали не е била подпирана отпред ако това което описах горе не се е случвало значи просто трябва да се подмянят износените части по окачването а ако не стане пак отива работата на рапънка.
          Чай сега наясно ли си че разпънката може да регулира толкова малко колкото е на стенда допуска за грешка То ако ти мръдне ботуша и рога и чакай да вкараш колата в пътя с разпънката Тая разпънка се слага за да може при максимално натоварване в завоя колата да се суче минимално - са си представи ти си я разпънал и е под напрежение и то огромно щото имаме усукване от деформация на бутушите, имаш ситуация в която купето (около 1300) със 90км/ч се опитва да затвори още разпънката поради действащите сили на усукване и кво се получава че имаме разпънка която спокойно може да носи цялата кола
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Браво евала ти правя това ти е първия пост без забележка
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              След днешния стенд, извода не е приятен. Явно предно дясно колело и минавало я през голяма дупка, я през тротоар. Колелото е леко отворено, което не се наблюдава от другата страна. Кормилния накрайник е леко изкривен, което си пролича при регулирането. Явно, че проблема е в ботуша или рога, както спомена Бобо. И сега какво правим?
              sigpic
              Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
              Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
              Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от JAMAL Покажи съобщение
                След днешния стенд, извода не е приятен. Явно предно дясно колело и минавало я през голяма дупка, я през тротоар. Колелото е леко отворено, което не се наблюдава от другата страна. Кормилния накрайник е леко изкривен, което си пролича при регулирането. Явно, че проблема е в ботуша или рога, както спомена Бобо. И сега какво правим?
                Измери разтоянието м/у ботушите и виж колко е и на друга 156. Не вярвам да е там проблема, но ако е там си вземаш една реголируема разпънка, слагаш я и натягаш. Караш известно време после пак натягаш пак караш, пак натягаш докато се изправи.

                Но по-скоро нещо по окачването е проблема. Носачи долни, кормилни накрайници. Провери тези неща.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Дано да е така, както казваш.... струва ми се по-малкото зло.
                  sigpic
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
                  Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
                  Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

                  Comment


                  • #24
                    Наскоро мерих разстоянието на предните рогове на 4 различни 156, и четирите без двг, и свалено окачване - разликите варираха в 9 мм....което хем ми се вижда много, хем малко......
                    По лошото е че не знам кое се ползва като точен ориентир.......ся верно че разликите между отделните точки в горната част на така наречените ботуши беше не повече от 4-5 мм, но все пак и това ми се види много......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #25
                      Много е. Аз както съм с твърдите пружини като взимам по-голям завой с висока скорот и чувам таблото ми как пука. Ще слагам разпънка скоро.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Много е.
                        Кое е много......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Кое е много......
                          Ми 4, 5 мм. на ботуша не е малко. Но пък ми се вижда малко вероятно да стане. Не знам. Не съм мерил. Ти ако си мерил наистина точно, то значи не са много силни в ботушите тия купета. Можеш ли да ми кажеш какво си измерил и от къде до къде?
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Ми на рогата мерих 10 см преди най - предната им част, на ботушите мерих от почти всяка дупка до другата симетрична - на всички им е симетрична разликата дупка от дупка - например ако кола 1 има разлика между двете най - долни дупки 900 мм, а кола 2 903 мм, то тия 3 мм разлика се запазват при кои да са от другите дупки.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #29
                              Няма ли начин да разберем колко трябва да е фабрично някакво разстояние и да го ползваме като база за сравнение да видим на кой какво му е мръднало и с колко, че и на мен дясното ми колело е леко отворено
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                              Comment


                              • #30
                                Като премеря разстоянието между ботушите, това няма да помогне да се определи колко е мръднала едната гума, защото може и другата да е мвръднала малко и да изкриви сметките? Или не съм в правилната посока?
                                sigpic
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
                                Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
                                Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

                                Comment

                                Working...
                                X